banner-chare

دعوت از مردم و شرکت‌ها برای مشارکت در پروژه بزرگ ادامه تحصیل کودکان

سایت مهربانه با همکاری ٧ خیریه فعال در سراسر کشور، برای ادامه تحصیل بیش از ۱۵۰۰نفر از کودکان بازمانده از تحصیل، کمک مالی جمع‌آوری می‌کند.

گلرخ بحری مدیر عامل سایت مهربانه با اعلام این خبر گفت: براساس آمار رسمی اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیش از ٣۵٠.٠٠٠ کودک بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارند که اگر فکری به حال این قشر از هم‌وطنان‌مان نکنیم، در آینده با معضلات جدی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: سایت خیریه مهربانه که با استفاده از شیوه جمع‌سپاری، به جمع‌آوری کمک‌های آنلاین از کاربران برای پروژه‌های خیریه می‌پردازد، در تلاش است به سهم خود، امکان ادامه تحصیل بخشی از کودکان بازمانده از تحصیل را فراهم کند.

مدیرعامل سایت مهربانه ادامه داد: در این راه پروژه‌های گوناگونی با ٧ خیریه از جمله انجمن نیکوکاری امید کمال در استان کرمان، خیریه حضرت عباس (ع) خراسان‌جنوبی، خیریه خادمین کتیج در استان سیستان و بلوچستان، خیریه امیرالمومنین(ع) خوزستان و خیریه‌های یاوران ایتام، بچه‌های سیب سرخ و بنیاد صالح (برین) در استان تهران، تعریف شده است.

وی افزود: در این پروژه‌ها برای بیش از ۱۵۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل، کوله‌پشتی و لوازم‌التحریر به ارزش حدود ۶۰ میلیون تومان تهیه می‌شود.

بحری گفت: امیدواریم با مشارکت مردم، این پروژه‌ها تا پیش از آغاز سال تحصیلی به نتیجه برسد تا امکان ادامه تحصیل این کودکان فراهم شود.

مدیر عامل سایت مهربانه گفت: مردم برای مشارکت در این پروژه‌ها می‌توانند به سایت مهربانه به نشانی www.mehrabane.ir مراجعه کرده و با استفاده از کارت‌های عضو شتاب و رمز اینترنتی، مبلغ مورد نظر خود را به پروژه‌منتخب‌شان کمک کنند.

وی  ادامه داد: از سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف نیز دعوت می‌کنیم در قالب مسوولیت اجتماعی شرکت‌شان در این پروژه‌ها مشارکت کنند. لوگو این شرکت‌ها به عنوان حامی کودکان بازمانده از تحصیل در سایت مهربانه درج شده و اسامی آنها نیز پس از پایان پروژه‌ها به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

حامیان مهربانه در این کمپین:

پین تا پین: رزرو هتل‌های ایران بصورت آنلاین

اسنپ: راه ساده و سریع برای درخواست آنلاین خودرو

چیلیوری: سفارش آنلاین غذا

پونیشا: بزرگترین سایت برون‌سپاری در ایران

در حال حاضر نظری وجود ندارد.