social-style-flood

 

بدی کردند و نیکی با تن خویش    تو نیکوکار باش و بد میندیش

(سعدی)

 

شوربختانه کثیری از رخدادها ممکن است در کنار و در پهنه‌ی کشور رخ دهد اما در هیاهوی رسانه گم و همچون باد ناله‌کنان با سرعت محو شود. چه‌بسا گوش ما به شنیدن این مصائب عادت کرده‌است؛ مصیبت‌هایی، عمدتاً طبیعی، که نتیجه بهره‌مندی بی‌رحمانه از طبیعت است. هفته پیش در استان محروم سیستان‌وبلوچستان (که هر وجدان بیداری از شنیدن این صفت «محروم» پژمرده باید شود) دچار سیل خانمان‌براندازی شد که آنچنان که شایسته است انعکاس خبری نیافت. فقر مزمن و بی‌امکاناتی بس بود که اکنون خشم طبیعت نیز دامن این استان مهجور را سخت گرفته است. سیل بسیاری را بی‌خانمان کرده و منازل آنان را که به‌واقع به سبب فقر کپری بیش نبوده، منهدم کرده است. در آستانه نوروز که خانواده‌ها، حتی آنانی‌که کم‌بضاعت‌اند، خویش را آماده پذیرایی و خوش‌باشی می‌کنند، هموطنان ما گرفتار قهر طبیعت شده‌اند و در افق، چشم آنان، قلب رئوف ما را جستجو می‌کند.

مهربانه در کنار موسسه خادمین کتیج و با یاری شما مهربانان می خواهد سقف‌های نم‌کشیده و گاها خراب‌شده خانه‌های سیل‌زدگان را تعمیر و بازسازی کند.

هزینه تعمیر و قیرگونی هر سقف ۱میلیون تومان برآورد شده که بعلت اهمیت بالای این پروژه هرمقداری جمع‌آوری شود همانقدر سقف تعمیر و بازسازی خواهد شد. همت کنیم تا هموطنان‌مان بیش از این غم از بین رفتن خانه‌هایشان اذیتشان نکند.قول دهیم آنان را منتظر نگذاریم و محبت خویش را به سمت آن عزیزان روانه کنیم. 

 برای مشارکت در این پروژه اینجا کلیک کنید.

مبلغ کل: ۲۰ میلیون تومان برای ۲۰ خانه

در حال حاضر نظری وجود ندارد.