نمایشگاه CeBIT، هر سال اوایل فروردین در آلمان برگزار می گردد. این نمایشگاه میزبان شرکت های IT و استارتاپ هایی است که قصد دارند آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند و از نزدیک با کاربران خود دیدار کنند.

در نمایشگاه الکامپ ۹۵ که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، ۱۰ استارتاپ از بخش الکام استارز نمایشگاه که ویژه استارتاپ ها است، برگزیده شدند و به عنوان پاداش، مجوز حضور آن ها در نمایشگاه سبیت آلمان از طرف سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، صادر گردید. نام استارتاپ های برگزیده عبارت است از: Recommender، Nivo، Redkala، تله طب، اینستاچاپ، مهربانه، پوشه، هوداد، Iris و نوار

این ده استارتاپ در سالن استارتاپ ها، در بخش مربوط به ایران مستقر بودند و به معرفی خود پرداختند. استارتاپ های ایرانی با معرفی ۸ نوع سرویس و تجارت الکترونیک جدید، روح تازه ای در فضای نمایشگاه قدیمی سبیت دمیدند و یکی از بخش های متنوع و جذاب نمایشگاه را به خود اختصاص دادند. باقر بحری، قائم مقام سازمان نظام صنفی رایانه ای اذعان داشت که این حرکت، تنها فاز اول حمایت از استارتاپ های ایرانی است و برنامه های بیشتری برای حمایت از اکوسیستم استارتاپ های ایرانی دارد.

مهربانه نیز به که عنوان یکی از ۱۰ استارتاپ برگزیده از ۳۰ اسفند تا ۴ فروردین در محل نمایشگاه سبیت در شهر هانوفر، حضور یافت، دستاوردهای خود را به عنوان اولین و موفق ترین پلتفرم تأمین جمعی سرمایه ایران به نمایش گذاشت و با افراد متخصص این حوزه دیدار کرد. در ادامه مطلب شما را به تماشای تصاویری از حال و هوای استارتاپ های ایرانی در نمایشگاه سبیت دعوت می کنیم.

استارتاپ های ایرانی نمایشگاه سبیت در هنگام سال تحویل

 

مصاحبه InnoTalks با گلرخ بحری، موسس مهربانه

 

غرفه سازمان نظام صنفی رایانه ای و نمایشگاه الکامپ

 

موسسان استارتاپ های ایرانی پس از اختتامیه نمایشگاه سبیت در کنار یکدیگر

  • خرید فوری سیم کارت

    به نظر من باعث افتخاره که شرکت های ایرانی در نمایشگاه های خارجی شرکت میکنندو بهتره این خبرو تو شبکه های اجتماعی هم منعکس کنید خصوصا اینستاگرام