Social-Style

 

سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با هدف انجام مسئولیت اجتماعی خود حامی معنوی سایت خیریه مهربانه به عنوان “نخستین سرویس جمع آوری آنلاین حمایت های مردمی برای موسسات خیریه” شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، براساس تفاهم صورت گرفته میان این سازمان و سایت خیریه مهربانه، سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با هدف اطلاع رسانی و افزایش مخاطبان این خیریه آنلاین در آحاد صنف از مهربانه حمایت معنوی می کند.

مهربانه نخستین سرویس جمع‌آوری آنلاین حمایت‌های مردمی برای موسسات خیریه رسمی است. در این سایت پروژه‌های خیریه مشخصی معرفی شده و افراد می‌توانند کمک‌های مالی خود را به صورت آنلاین و به میزان دلخواه واریز کنند.

پروژه‌های مهربانه توسط سازمان‌ها و موسسات خیریه دارای مجوز رسمی تعریف می‌شوند. هر پروژه هدف کاملا مشخصی دارد، سرمایه مورد نیاز آن دقیقا معلوم است و زمان محدودی برای تحقق آن تعریف می‌شود. مهربانه محدودیتی در تعریف پروژه‌ها اعمال نمی‌کند، و میزان موفقیت پروژه‌ها را به مشارکت و حمایت کاربران وابسته می‌کند. اگر پروژه‌ای در زمان تعیین شده توانست بودجه هدفش را جذب کند، ‌موفق تلقی شده و پروژه اجرا می‌شود. در غیر این صورت پروژه لغو شده و هزینه‌های دریافتی کاربران به آنها برگشت داده می‌شود. این مدل که به نام “همه یا هیچ” معروف است، یکی از کاراترین مدل‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در فضاهای آنلاین و از سیاست‌های کلی مهربانه است.

مهربانه فعالیت خود را از اسفند ماه سال ٩٢ و به عنوان بخشی از مسوولیت اجتماعی گروه آتنا آغاز کرده است. در این مدت نزدیک به ٢٣ پروژه از طریق این سایت به سرانجام رسیده و حدود ١١٢ میلیون تومان برای موسسات خیریه جمع‌آوری شده است.

علاقمندان برای آشنایی بیشتر با مهربانه و حمایت از پروژه‌های این سایت خیریه می‌توانند به وب سایت مهربانه مراجعه کنند.

منبع خبر

در حال حاضر نظری وجود ندارد.