Untitled-3

با شروع فصل زمستان تصمیم گرفتیم در مهربانه یک کمپین با نام “گرما ببخشیم” راه اندازی کنیم. که با همیاری و استقبال عالی شما عزیزان و مهربانی سایت زومیت تا امروز ۳ تا از این پروژه ها تکمیل و گزارش انجام آن ها برای شما آماده شده و توی سایت قرار دادیم. همچنین ۲ پروژه جاری از این کمپین در سایت داریم که امیدواریم به زودی با همت شما مهربان ها تکمیل شوند و به دست هموطنان عزیزمون برسه.

گزارش های انجام فعالیت در سایت، اکثرا بعد از ۲-۳ هفته از تکمیل پروژه ها بروی سایت قرار می گیرند. خوشحال می شیم این گزارش ها رو بخونید و ما رو در بهتر کردن کارمون راهنمایی و حمایت کنید.

تهیه کاپشن برای ۴۰۰ دختر و پسر نیازمند- موسسه خیریه یاوران ایتام

برای بیش از ۴۰۰ کودک نیازمند در ایران عزیزمون به لطف شما کاپشن تهیه شد و به دستشون رسید. گزارش تهیه کاپشن ها برای تمام کودکان تحت پوشش موسسه یاوران ایتام است که مهربانه مبلغ ۱۰ میلیون تومان آن را جمع آوری کرده و به این موسسه تحویل داده است. مهربانی شما لبخند رو تو این زمستون سرد به لب کلی کودک نشوند و دل خانواده هاشون هم گرم کرد.گزارش انجام فعالیت این پروژه رو می تونید اینجا مطالعه کنید.

تهیه کاپشن و کفش برای کودکان بدسرپرست- موسسه خیریه خادمین کتیج

برای بیش از ۷۰ کودک بدسرپرست در سیستان و بلوچستان توسط موسسه خیریه خادمین کتیج، کاپشن و کفش تهیه شد و براشون ارسال شد. گزارش انجام فعالیت این پروژه رو می تونید اینجا مطالعه کنید.

آبرسانی به ۴ مدرسه در کتیج- موسسه خیریه خادمین کتیج 

کودکان ۴ مدرسه محروم در استان سیستان و بلوچستان، حالا با یاری شما مهربان ها آب آشامیدنی دارند و می تونن آب سالم بنوشند. گزارش انجام فعالیت این پروژه رو می تونید اینجا مطالعه کنید.

تهیه ۶ بخاری برای خانواده‌های نیازمند-  خیریه حضرت عباس (ع)- طبس

با کمک شما ۶ عدد بخاری برای خانواده های نیازمند، توسط موسسه خیریه حضرت عباس (ع) تهیه و براشون ارسال شد. گزارش انجام فعالیت این پروژه رو می تونید اینجا مطالعه کنید.