social-mehrabane

 

«جهان را چو باران به بایستگی                  روان را چو دانش به شایستگی»

 

همه ما حق درس خواندن داریم؛ چه در مرکز فرهنگی دنیا زندگی کنیم و چه در یک روستای دور افتاده. شرایط برای همه فراهم نیست اما این وظیفه ما است که به همدیگر کمک کنیم و شرایط رشد دیگر افراد جامعه را فراهم آوریم. مهربانه چندی پیش با همکاری ۷ موسسه خیریه، کمپین با مهر #میرم_مدرسه را برای حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل آغاز کرد.

در ایران، بیش از ۳۵۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل وجود دارد که به دلایل مختلفی از جمله زندگی در مناطق محروم و فقر، نتواسته‌اند به تحصیل بپردازند. با نزدیک شدن به مهرماه، با اجرای این کمپین توانستیم ظرف مدت کوتاهی، مبلغی حدود ۷۲میلیون تومان برای حمایت از این کودکان جمع‌آوری کنیم. با تأمین شدن این مبلغ، ۱۵۰۰ کودک بازمانده از تحصیل می‌توانند به مدرسه بروند و این مهم، تنها به لطف شما مردم مهربان و مسئولیت پذیر عملی شد.

مهربانه در این کمپین، تنها از شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و توییتر با هشتگ #میرم_مدرسه برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی استفاده کرد که حامیان مالی این کمپین; پین تا پین: رزرو هتل‌های ایران بصورت آنلاین، پونیشا: بزرگترین سایت برون‌سپاری در ایران، اسنپ: راه ساده و سریع برای درخواست آنلاین خودرو، چیلیوری: سفارش آنلاین غذا که خود نیز استارت‌آپ‌هایی موفق در حوزه‌های متفاوت تجارت الکترونیک هستند با پرداخت هزینه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات و مشارکت در پروژه‌ها باعث موفقیت بیشتر این کمپین شدند. همچنین رسانه‌هایی همچون دیجیاتو و زومیت و همچنین افراد تأثیرگذار از جمله خبرنگاران همکاری بسزایی در این مهم داشتند.

از همه این بزرگواران که در به سرانجام رسیدن این پروژه بزرگ نقش داشتند، تشکر می‌کنیم؛ باور ما اینست که این کودکان آینده‌سازان کشورمان هستند. امیدواریم که مهربانی در وجود همه ما جوانه بزند.