هدف از این پروژه مهربانه تامین بخشی از هزینه‌های شروع سالتحصیلی جدید خانه کودک شوش (منطقه دروازه غار) است. خانه‌های کودک انجمن حمایت از کودکان ایران متفاوت از مدرسه‌های معمولی هستند که می‌شناسیم. در این خانه‌ها که با حمایت‌های خیرین و داوطلبان اداره می‌شوند، کلاس‌های درس سوادآموزی و حرفه آموزی برای کودکان کار برگزار می‌شود. کودکانی که امکان شرکت در کلاس‌های درس مدارس معمول را ندارند، یا سن آنها برای شرکت در این گونه مدارس مناسب نیست.

خانه کودک شوش از سال ۱۳۷۹ تا کنون در منطقه دروازه غار مشغول سوادآموزی و حرفه‌آموزی به کودکان کار و کودکان در شرایط دشوار است. این مجموعه کارگاه‌های آموزشی فرزندپروری، تنظیم خانواده، بهداشت و بلوغ جنسی را برای خانواده‌ها و کودکان نیز برگزار می‌کند. لازم به ذکر است که هزینه‌های اداره خانه کودک شوش، از ابتدا از طریق کمک‌های مردمی و داوطلبانه تامین شده است.

خانه کودک شوش در نظر دارد بخشی از هزینه‌های شروع سالتحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ خود را ازطریق وب‌سایت مهربانه و با همکاری کاربران آن تامین کند. هزینه‌های پیش‌بینی شده برای این منظور عبارتند از:

  • ۷۰ عدد مانتو، شلوار و مقنعه دخترانه
  • ۵۰ عدد روپوش پسرانه و شلوار
  • ۱۰۰ عدد کیف مدرسه و کوله پشتی

برآورد قیمت برای تهیه موارد فوق مبلغ هشت میلیون تومان است که تا ابتدای مهرماه می‌بایست تامین شود (در صورت عدم تامین مبلغ مورد نیاز تا تاریخ فوق، امکان خرید اعتباری و پرداخت هزینه‌ها تا آخر مهرماه و در نتیجه تغییر زمان پایان پروژه تا این تاریخ نیز وجود دارد). برای حمایت از این پروژه اینجا را کلیک کنید.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.