مهربانه موفق شده به کمک شما تا امروز بیش از ۱/۵ میلیارد تومان حمایت مالی در حوزه‌های مختلف جمع آوری کند. اکنون پس از ۴ سال فعالیت، تصمیم گرفتیم برای افزایش تأثیرگذاری زندگی آدم‌ها، رویکرد جدیدی در پیش بگیریم. مهربانه قصد دارد روی حوزه توانمندسازی تمرکز کند تا با توانمند کردن افراد، به رشد پایدار آن‌ها کمک نماید. به عبارت دیگر، می‌خواهیم «به جای ماهی دادن، ماهیگیری را به آدم‌ها یاد بدهیم.»

عماد ساعدی، توسعه دهنده کسب و کار مهربانه، ضمن اعلام این خبر در نمایشگاه توان‌تک گفت: «توانمندسازی برای ما اولویت بالایی دارد و پروژه‌های این حوزه در اولین فرصت برای تأمین سرمایه روی سایت مهربانه منتشر خواهند شد.» توانمندسازی شامل موضوعات مختلفی از جمله کارآفرینی، راه‌اندازی کارگاه و کسب و کارهای خانگی، توان‌یابان، ایجاد مراکز آموزشی و تمام موضوعاتی است که افراد را به نحوی توانمند می‌کند و به آن‌ها امکان اشتغال و درآمدزایی می‌دهد. 

اگر خودتان یا دوستان و آشنایانتان پروژه‌ای در حوزه‌ توانمندسازی دارید، از شما دعوت می‌کنیم تا از امکانات مهربانه برای تأمین سرمایه پروژه خود بهره بگیرید. برای آشنایی با روال تعریف پروژه، می‌توانید با پشتیبانی مهربانه به شماره تلفن (۰۲۱)-۴۴۲۷۶۹۳۰ داخلی ۱۳۰ تماس بگیرید یا به آدرس support@mehrabane.com ایمیل بفرستید.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.