sponsors

 

مرداد سال ۱۳۹۴ برای اولین بار از طریق دوست خوبم شاهین طبری دعوت شدم به موسسه خیره رعد تا درباره فریلنسینگ کمی صحبت کنم. اولین تجربه بود و یادگرفتم که چقدر فریلنسینگ میتواند برای معلولین مفید باشد بخصوص پلتفرهایی مانند پونیشا به این افراد کمک می کند تا بتوانند به راحتی در منزل کار کنند و با هزاران کارفرما در ارتباط باشند.

بعد از آن همیشه دلم میخواست تا کار بیشتری برای توانیابان انجام دهم اما متاسفانه همیشه به دلیل مشکلات کاری، این موضوع به آینده موکول میشد.

تقریبا سه ماه پیش از طریق شاهین عزیز به مسابقه بوچیا دعوت شدم. تیم ما در این مسابقه سعی و تلاشش رو کرد تا پیروز شود اما در نهایت به توانیابان باختیم.

مجددا تصمیم گرفتم یک کار بزرگ انجام دهم وبه فکر یک هفته برنامه آموزش فریلنسینگ و گشت و گذار در گیلان افتادم اما به حدی این پروژه در سرم بزرگ شد که عملا دست نیافتنی شد.

با خودم کنار آمدم تا نهایتا تا قبل از پایان سال ۱۳۹۵، کمک کوچکی انجام دهم.

با آرش برهمند عزیز درباره ایده‌ام برای آموزش فریلنسینگ به توانیابان مشورت کردم و کلی انرژی گرفتم، برای انتخاب مکان مناسب با ایمان داوودیان عزیز در فضای کار اشتراکی زاویه صحبت کردم و خیلی استقبال کرد، با مانی قاسمی و مسعود یوسف نژاد عزیز درباره اطلاع رسانی این دوره آموزشی صحبت کردم و هر دو با کمال میل پذیرفتند، شروین مشایخ عزیز پیشنهاد داد تا در این دوره به ما کمک کنه و همینطور تا امروز همه افرادی که در جامعه استارتاپی میشناسم و حتی نمی شناسم علاقه خود را برای همکاری و کمک ابراز داشتند و این رویداد از یک رویداد خیلی کوچک تبدیل شد به رویدادی که همه جامعه استارتاپی از آن پشتیبانی می کنند.

ما یک جامعه کوچک هستیم با رشد سریع و ایده های بزرگ. منسجم هستیم، زود تصمیم میگیریم و سریع وارد عمل میشویم. هر جا که بتوانیم به هم کمک میکنیم و مسئولیت اجتماعی برای تک تک ما مهم است.

 من افتخار میکنم عضو کوچکی از این جامعه هستم و از همه شما برای پشتیبانی که انجام دادید تشکر می کنم.

 

نیما نورمحمدی

موسس و توسعه کسب و کار پونیشا

حامیان این رویداد

در حال حاضر نظری وجود ندارد.